שירותי גיבוי בענן מבית CTERA

במסגרת הצורך החיוני ההולך וגובר בשירותי ענן, 2CLOUD4 מעמידה לרשותכם, לקוחותינו, פתרון מתקדם, מקיף ונוח – לאחסון, סנכרון, שיתוף וגיבוי קבצים

במסגרת הצורך החיוני ההולך וגובר בשירותי ענן, 2CLOUD4 מעמידה לרשותכם, לקוחותינו, פתרון מתקדם, מקיף ונוח – לאחסון, סנכרון, שיתוף וגיבוי קבצים, פתרון זה הינו תולדה של שותפותנו העסקית עם חברת CTERA הישראלית, ששירותי הגיבוי לענן שלה משלבים באופן אופטימלי: אחסון מידע מקומי + גיבוי ואחסון מרוחק ומאובטח בענן SOFTLAYER של IBM + שירותי התמיכה וההתקנה של מומחי 2CLOUD4. התוצאה משרתת את לקוחותינו נאמנה במגוון פרמטרים: ביצועים אופטימליים, אבטחה מקצה לקצה, צמצום העלויות ובעיקר הרבה שקט נפשי.

שומרים על המידע – הכי בטוח בענן
תחשבו כמה מידע עסקי מאוחסן בשרתים שלכם, במחשבים הנייחים והניידים, ועד כמה המידע הזה יקר וקריטי להצלחת העסק שלכם. המחיר הכואב שאתם עלולים לשלם על אובדן המידע זה עלול להשבית את פעילותכם העסקית, להביא לאובדן של זמן וכסף רב, ואפילו לפגוע בעסק ובמוניטין שלו. פתרונות הגיבוי המקומיים באמצעות דיסק חיצוני, קלטות גיבוי או דיסק-און-קי כבר מזמן אינם מהווים אופציה בטוחה. די בפריצה, שריפה, הצפה או בלאי טבעי של אמצעים אלה, כדי להמיט אסון על המידע שלכם. עם הפתרון המשולב האולטימטיבי של CTERA תוכלו ליהנות מכל היתרונות, ולהרגיש בטוחים ורגועים – המידע שלכם שמור וזמין עבורכם בכל רגע, בכל מצב ומכל מקום.

יתרונות הפתרון חדשני
גיבוי כפול בשילוב אחסון מקומי ואחסון ענן – הפתרון של CTERA משלב התקני חומרה מקומיים על יתרונותיהם עם אחסון מאובטח בענן, שמעניק נפח גיבוי בהתאם לצורך, יכולת התאוששות מאסון במקרה של גיבוי מקומי שלא ניתן לשחזור, ופלטפורמה בטוחה לשיתוף של קבצים בין משתמשים מרוחקים.

פתרון מנוהל, אוטומטי ושקוף – פלטפורמת הניהול של CTERA נוחה וידידותית למשתמש וניתן לבצע בה פעולות מתוך מערכת WINDOWS. ניתן לנהל מרחוק את כל תכונות המערכת דרך דפדפן רגיל. הגיבוי מתבצע מהתקן הרשת מבלי לפגוע בביצוע מהיר של פעולות המשתמשים, ודו”חות הגיבוי מונפקים אוטומטית.

פתרון מקיף עם גישה לקבצים מכל מקום – הפתרון המקיף כולל אחסון רשת, גיבוי לשרתים ומחשבים, סנכרון ושיתוף קבצים, וגישה לקבצים גם מטאבלטים וסמארטפונים. פתרון כזה חוסך בעלויות רכישה ותחזוקה של מספר פתרונות כמו שרת קבצים, דיסקים לגיבוי, גיבוי נפרד למחשבים ניידים, ופתרון לשיתוף קבצים חיצוני.

בטיחות – אנו משתמשים בטכנולוגיה החדשנית ביותר, ועומדים בסטנדרטים בינלאומיים להצפנת מידע. המידע שעובר לענן מוצפן ומוגן בצורה האופטימלית.